Er zijn weinig communicatietermen die zo verschillend uit te leggen zijn als ‘conceptontwikkeling’. De ene organisatie denkt aan nieuwe producten of diensten, een andere definieert een nieuw logo of nieuwe slogan als conceptontwikkeling. Wij zien conceptontwikkeling als een doordachte basis voor vernieuwing van merken, organisaties, producten, diensten of zelfs idealen. Het creatief concept dient als kapstok waaraan alle communicatiemiddelen gehangen worden.
Vaak begint conceptontwikkeling in de onderbuik: als ondernemer of bestuurder voelt u ergens dat het anders moet of beter kan. Uw product of dienst sluit niet meer zo goed aan bij de doelgroep. Uw communicatie-uitingen ogen net een tikje gedateerd of (nog erger) vertellen de essentie van uw verhaal niet goed. Herkent u dit? Kies dan voor een ontwikkeltraject met Krb. In enkele sessies met ons conceptteam brengen wij uw huidige en gewenste situatie haarscherp in beeld. We vertalen deze vervolgens in creatieve en haalbare nieuwe ideeën.
Goed om te weten: Krb. is niet het bureau van oeverloze brainstorms en tijdrovende praatsessies. We stellen lean and mean de juiste vragen aan de juiste personen in uw organisatie (en daarbuiten als dat nodig is). Vervolgens vertalen we onze bevindingen in een helder verslag mét visuele uitwerking.
Snel, effectief en creatief een concept ontwikkelen dat onderscheidend is en bovendien haalbaar en toepasbaar. Verwacht van ons geen dromen, maar concrete oplossingen voor de korte en lange termijn. Een concept dat staat als een huis, waarmee uw bedrijf of non-profit organisatie verder komt.
Gewoon eens sparren over een nieuw concept? Bel Kees Vlot 06 1371 8861 (Barneveld), Daniël Ros 06 2279 2907 (Den Haag) of Roland de Lange 06 2493 8566 (Dordrecht). Of laat uw contactgegevens achter met het formulier hieronder.