Aandacht. Er is bijna geen organisatie te vinden die zonder kan. Vrijwel alle bedrijven en stichtingen hebben boodschappen voor diverse doelgroepen en publiekgroepen. Om ervoor te zorgen dat al die berichten op het juiste moment bij de juiste ontvangers terecht komen is een contentstrategie nodig: een plan van aanpak dat zowel de creativiteit als continuïteit in communicatie waarborgt. Krb. kan dit plan ontwikkelen en uitvoeren.
Een grondige analyse van de organisatiedoelstellingen, doelgroepen en communicatiemiddelen is het fundament voor de contentstrategie. Vervolgens worden de boodschappen geformuleerd en ondergebracht in een contentkalender. In overleg met de opdrachtgever bepalen we wie welk onderdeel voor zijn of haar rekening neemt. Krb. heeft alle kennis en kunde (redactie, fotografie, vormgeving, animatie, video) om opvallende en creatieve content te maken.
Goed om te weten: contentstrategie is bij Krb. niet specifiek gericht op digitale kanalen. Een interessant bericht kan via social media en de website worden verspreid, maar ook als persbericht naar nieuwsmedia verstuurd of gebruikt bij e-mailmarketing en interne communicatie.
Krb. biedt one stop shopping in content: één telefoontje is vaak voldoende om een (nieuws)bericht multimediaal te verspreiden. Daarbij werken we als adviseurs zowel ad hoc als planmatig. Alle flexibiliteit voor u!
Vrijblijvend een uur sparren over contentstrategie? Bel Kees Vlot 06 1371 8861 (Barneveld), Daniël Ros 06 2279 2907 (Den Haag) of Roland de Lange 06 2493 8566 (Dordrecht). Of laat uw contactgegevens achter met het formulier hieronder.