Home / Fondsenwerving

Fondsenwerving

Fondsenwerving: goed doel(gericht) communiceren

Wat is uw goede doel? Armoedebestrijding, milieuverbetering of wil uw organisatie een ziekte de wereld uit helpen via wetenschappelijk onderzoek? Nederland is een land vol gulle gevers die een betere wereld via donaties dichterbij brengen. De vraag voor charitatieve organisaties is echter: hoe bereiken we effectiever mensen die juist onze idealen en activiteiten financieel willen ondersteunen. Het antwoord: met strategische en creatieve fondsenwerving.

Jurjen Procee heeft zijn sporen verdiend in de communicatie voor en door fondsenwervende instellingen. Stichtingen en fondsen die weten dat de marketing van idealen vraagt om een professionele aanpak. Dat vraagt allereerst om een scherpe positionering. In de ‘markt’ voor goede doelen is uitzonderlijk veel concurrentie en de tijd dat donateurs ‘gewoon’ hun bijdrage overmaakten is voorbij. Daarom is een aansprekende aanpak nodig waarmee een nieuwe groep donateurs kan worden geworven.

Krb. ondersteunt fondswervers op alle niveaus: van strategie tot creatie, van uitvoering tot evaluatie. We kennen de digitale tools om loyaliteit en geefgedrag vast te leggen en te analyseren. We hebben veel ervaring in de opzet en uitvoering van fondsenwervende campagnes en coachen fondsenwervers zodat ze in staat zijn mooie resultaten te scoren.

Uw voordeel? Resultaten, geld- én tijdbesparing. Krb. is ervaren in fondswerving, dus we kunnen direct to the point komen en antwoorden zoeken die bij u en uw missie passen.

Gewoon eens sparren over fondsenwerving? Bel Jurjen Procee 06 5096 5705 (Houten), Kees Vlot 06 1371 8861 (Barneveld), Daniël Ros 06 2279 2907 (Den Haag) of John Olsen 06 2471 7734 (Amsterdam). Of laat uw contactgegevens achter met het formulier hieronder.