Home / Marketingcampagnes

Marketingcampagnes

Eerst denken, dan doen

Een nieuw product of nieuwe dienst in de markt zetten? Of een bestaande activiteit een nieuwe boost geven? Dat vraagt om een marketingcampagne die doelgroepen niet alleen bereikt, maar ook overtuigt en tot actie aanzet. Krb. heeft veel ervaring in de opzet en uitvoering van marketingcampagnes en daarbij zijn we breder inzetbaar dan alleen op ons vakgebied communicatie.

Een goede marketingcampagne begint met het doordenken van een aantal aspecten. Strategy first! We maken een plan en kijken bijvoorbeeld scherp naar de doelgroep. Niet alleen naar demografische en sociologische kenmerken, maar ook naar (latente) wensen en behoeften. Waar heeft uw toekomstige klant of donateur behoefte aan? Voordeel, gemak, status, gezondheid, zekerheid of een goed gevoel? Deze en andere vragen moeten beantwoord worden voor we de eigenlijke campagne opzetten.

Die opzet van de campagne – het doe-gedeelte van onze aanpak – begint met een communicatieconcept. Onze ontwerpers en tekstschrijvers creëren een uitstraling die opvalt en aanzet tot actie. Onze projectmanagers maken een tijdpad en selectie van communicatiemiddelen. Bij dat laatste kijkt Krb. heel breed: we zoeken een afgewogen mix van online, offline en below the line uitingen. Heeft u bij de uitvoering ondersteuning nodig? Onze marketeers zijn flexibel inzetbaar, zelfs op interimbasis.

Uw voordeel?

Krb. heeft alle disciplines in huis om snel en effectief een marketingcampagne op te zetten: van marketingstrategie en -planning tot uitvoering. U heeft aan één partij genoeg voor uw volledige campagne.

Gewoon eens sparren over een marketingcampagne? Bel Kees Vlot 06 1371 8861 (Barneveld), Jurjen Procee 06 5096 5705 (Houten), Daniël Ros 06 2279 2907 (Den Haag) of John Olsen 06 2471 7734 (Amsterdam). Of laat uw contactgegevens achter met het formulier hieronder.