Home / Ons werk / GSR – Nieuwe website

GSR – Nieuwe website

Hoe raak je een doelgroep?

De GSR, een school met een blijde boodschap! Dat verdient een podium waarin identiteit, werving van leerlingen en personeel hand in hand gaan.


Onze aanpak.

Krb. is begonnen met een inventarisatie en een haalbaarheidsstudie of de website gelanceerd kon worden binnen anderhalve maand. De reden hiervoor was de lancering te koppelen aan de geplande campagnes van leerling- en personeelswerving. Aan de hand van een zoekwoordonderzoek is er een tekstueel concept beschreven. Vanuit het tekstuele concept is Krb gestart met de visuele vormgeving. Door de website in twee etappes te lanceren kon er optimaal geschakeld worden met de school en was de website op tijd klaar om aan te sluiten op de eerste campagne van leerling werving. De tweede campagne van personeelswerving is gestart per 15 maart, waardoor er ruimte was om de “werken bij” pagina te optimaliseren. Zo hebben samen met de GSR een optimale samenwerking gerealiseerd die aansloot bij de planning en uiteraard de verwachtingen.

Terug naar overzicht