Sectoren.
Elke uitdaging op het gebied van marketing en communicatie gaan wij aan. Van bedrijfsleven tot overheid en alles ertussenin: wij zijn er als een kleurrijke bron van creativiteit. Vooral organisaties die zich door en niemand afleiden om de wereld mooier te maken passen perfect bij ons DNA. Als we samenwerken met zorginstellingen, scholen of non-profit organisaties klopt ons hart nét een slag sneller. Bekijk ons werk en zie met eigen ogen hoe divers wij ons inzetten.
KRB Myrthe Kees

Deze branches voelen zich ook helemaal thuis bij KRB:

Non-Profit organisaties

Wij zetten graag een krachtige golf van verandering in gang voor jouw missie. Vanuit oprechte betrokkenheid bij non-profitorganisaties verspreiden we jouw boodschap bij een breed publiek. Samen werken we aan het vergroten van bewustzijn over belangrijke kwesties. Met onze media-expertise weten wij harten te raken. Het resultaat is dat naastenliefde zichtbaar en tastbaar wordt. Dat vinden wij bij KRB belangrijk.

Expertise

1
KRB is actief in zowel de commerciële als de non-profit wereld. Dit maakt dat KRB haar brede kennis, tools en expertise dat zij inzet in de commerciële tak, meeneemt bij de marketing van jouw non-profit organisatie.

Netwerk

2

Met haar brede netwerk is KRB voor jou als non-profit organisatie dé marketing en communicatiepartner. Indirect pluk jij namelijk ook de vruchten van dit netwerk, waarin zich een hoop kennis bevindt.

Externe marketingafdeling

3

Wij denken met jou mee. In de samenwerking met KRB huur je niet één communicatieadviseur of één grafisch vormgever in, maar een hele afdeling. We schakelen een adviseur, social media specialist of grafisch vormgever in op het moment dat jij dat nodig hebt.

Klantcase ___

KRB spreekkamer
Gidsnetwerk
Online galante bezoekers werven

Klantcase

De uitdaging

Het GIDSgala is één van de initiatieven van GIDSnetwerk, gericht op de top van leiders die zich willen inzetten voor een sterkere samenleving. Hoe zet GIDSgala deze doelgroep aan om te reserveren voor de benefietavond?

De oplossing

KRB ontwikkelde slimme combinatie van e-mailmarketing, social media-campagnes en een goed persbericht, allemaal volledig met elkaar in stijl. De combinatie met een krachtige boodschap en een verbeterde landingspagina deed wonderen.

Klantverhalen

KRB maakt hun beloftes waar.

Jeroen Bakker – Broekhuis Mode

Logo outline element_blauw