Sectoren.
Elke uitdaging op het gebied van marketing en communicatie gaan wij aan. Van bedrijfsleven tot overheid en alles ertussenin: wij zijn er als een kleurrijke bron van creativiteit. Vooral organisaties die zich door en niemand afleiden om de wereld mooier te maken passen perfect bij ons DNA. Als we samenwerken met zorginstellingen, scholen of non-profit organisaties klopt ons hart nét een slag sneller. Bekijk ons werk en zie met eigen ogen hoe divers wij ons inzetten.
KRB Myrthe Kees

Deze branches voelen zich ook helemaal thuis bij KRB:

Onderwijs

Staat jouw onderwijsinstelling voor een communicatieve uitdaging? Dan zijn wij erbij, met onze mouwen opgestroopt. Onze communicatie- en marketingexperts kennen de karakteristieken van het onderwijs. Samen ontwikkelen we strategieën om leerlingen en studenten te bereiken, docenten te inspireren en stakeholders te betrekken. Laten we de kracht van creatieve communicatie benutten en zorgen dat jouw onderwijsinstelling haar doelen bereikt.

Onderwijs icon

Kennis van het onderwijs- landschap

1

Al jarenlang is KRB actief in het onderwijslandschap. Voor veel verschillende organisaties hebben wij de marketing opgepakt. Dit maakt dat wij het onderwijslandschap als geen ander kennen: we zullen niet snel voor verassingen komen te staan én weten precies wat te doen.

Marktgericht denken

2

KRB kan jou helpen in het denken vanuit de markt, want wat in de markt gebeurt, is bepalend voor wat er in jouw organisatie gebeurt, en dus ook voor jouw (online) marketing.

Schaalbaarheid

3

Of je nu lokaal beter zichtbaar wilt zijn, of door het gehele land: KRB is jouw partner op micro- en macroniveau. Gemakkelijk schalen we jouw marketing op in piekmomenten en weer af als de piek voorbij is.

Klantcase ___

KRB spreekkamer
LEV Thema Lichtdragers _ De Lichtlijn Vacatures 3
Lichtdragers-campagne trekt leerkrachten

Klantcase

De uitdaging

Om het onderwijs naadloos te laten doorgaan, moeten vacatures snel worden vervuld. De uitdaging? Een wervingskracht ontwikkelen die christelijke meesters en juffen regelrecht in het hart raakt.

De Oplossing

We bedachten het ‘lichtdrager’-concept. De term verwijst naar de identiteit van LEV-WN, en diende als content voor de gloednieuwe, online wervingscampagne. De doordachte strategie was doeltreffend en trekt sollicitanten die helemaal in het plaatje passen.

Klantverhalen

KRB maakt hun beloftes waar.

Jeroen Bakker – Broekhuis Mode

Logo outline element_blauw