Sectoren.
Elke uitdaging op het gebied van marketing en communicatie gaan wij aan. Van bedrijfsleven tot overheid en alles ertussenin: wij zijn er als een kleurrijke bron van creativiteit. Vooral organisaties die zich door en niemand afleiden om de wereld mooier te maken passen perfect bij ons DNA. Als we samenwerken met zorginstellingen, scholen of non-profit organisaties klopt ons hart nét een slag sneller. Bekijk ons werk en zie met eigen ogen hoe divers wij ons inzetten.
KRB Myrthe Kees

Deze branches voelen zich ook helemaal thuis bij KRB:

Vrije beroepen

Speciaal voor zelfstandige professionals met een ‘vrij beroep’ zijn wij een betrokken rechterhand. Jij werkt vaak alleen of in een klein team, maar dat betekent niet dat je er alleen voor staat. We zijn meer dan een uitvoerende partner – we zijn jouw creatieve bondgenoten, jouw strategische denkers, voorvechters voor jouw succes. Onze communicatie en marketing experts ondersteunen je op weg naar een bloeiende, onafhankelijke praktijk.

Netwerk

1

Als je de samenwerking aangaat met KRB, kom je niet alleen in contact met ons, maar ook met het brede netwerk dat KRB heeft opgebouwd. In dit netwerk zit een hoop kennis en expertise, wat jou in jouw zelfstandigheid helpt, als sparringpartner, voor advies, maar ook voor uitvoering.

Ontzorgen

2

Wij zijn jouw externe marketingafdeling. Jouw beroep vraagt van jou de volledige aandacht en inzet, in het bijzonder vanwege jouw zelfstandigheid. Daarom ontzorgen wij jou graag volledig wat betreft jouw marketing. Zodat jij de focus kunt liggen op waar jij écht heel erg goed in bent.

Helderheid

3

Om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken, zorgen wij voor helderheid en structuur. We creëren een heldere planning en plannen overlegmomenten in, zodat er precies duidelijk is wat er op welk moment van jou wordt verwacht.

Klantcase ___

KRB spreekkamer
Hooijer Makelaardij website
BBM’ er: Bekende Barneveldse Makelaar

Klantcase

De uitdaging

Colinda Hooijer wilde haar makelaardij dieper verankeren in het collectieve Barneveldse geheugen. Ze zocht naar een manier om dit te boosten. Haar authentieke werkwijze en persoonlijkheid moesten leidraad zijn in de content.

De oplossing

Met de focus op de lokale gemeenschap kozen we voor een drie maanden durende social mediacampagne. De doelgroep: iedereen in Barneveld die overweegt hun huis te verkopen. Geen studio-opzet, geen script, maar ‘gewoon’ Colinda in actie, die in haar eigen woorden en in haar eigen werkomgeving zichzelf introduceert.

Klantverhalen

KRB maakt hun beloftes waar.

Jeroen Bakker – Broekhuis Mode

Logo outline element_blauw