Sectoren.
Elke uitdaging op het gebied van marketing en communicatie gaan wij aan. Van bedrijfsleven tot overheid en alles ertussenin: wij zijn er als een kleurrijke bron van creativiteit. Vooral organisaties die zich door en niemand afleiden om de wereld mooier te maken passen perfect bij ons DNA. Als we samenwerken met zorginstellingen, scholen of non-profit organisaties klopt ons hart nét een slag sneller. Bekijk ons werk en zie met eigen ogen hoe divers wij ons inzetten.
KRB Myrthe Kees

Deze branches voelen zich ook helemaal thuis bij KRB:

Zorg en welzijn

In de wereld van zorg en welzijn zijn wij je partner om jouw boodschap tot leven te brengen. Cliënten of patiënten vinden snel en eenvoudig de weg naar de zorg die jij biedt. Met onze ervaring zijn wij vertrouwd met de gevoeligheden in de zorg. Privacy en vertrouwelijkheid hebben onze hoogste prioriteit. Laten we de handen ineen slaan voor positieve veranderingen voor hen die hulp nodig hebben. Dáár gaat ons hart sneller van kloppen.

Kennis van het zorglandschap

1

Al jarenlang is KRB actief in het zorglandschap. Voor veel verschillende organisaties hebben wij de marketing opgepakt. Dit maakt dat wij het zorglandschap heel goed kennen en begrijpen. Hiermee staan we voor de start van de samenwerking al 1-0 voor.

Mensgerichtheid

2

In haar kern is elke zorgorganisatie gericht op mensen. Dat delen wij met jou! KRB richt zich in haar aanpak op verbinding en relatie. We tonen begrip voor jou en jouw organisatie. Hierdoor kunnen we meedenken en meebewegen met wat voor jouw organisatie nodig is.

Zakelijkheid

3

Wat ons waardevol maakt voor jouw organisatie, is dat we deze mensgerichte aanpak combineren met expertise in de zakelijke markt. Wij helpen jou om de markt te analyseren en hierop in te spelen, zodat jij de volledige aandacht kan houden bij het bieden van zorg.

Klantcase ___

KRB spreekkamer
iPhone Zaanse Zorggroep_Meta
Op meta-missie

Klantcase

De uitdaging

Zorggroep Zaanstreek was al actief op Facebook en LinkedIn. In de afgelopen jaren ontstond de wens om de inzet van social media te professionaliseren. Om de zorgcentra goed te profileren op social media, maar zeker ook om gemakkelijker potentiële werknemers in de regio te bereiken.

De oplossing

In twee sessies leerde het communicatieteam van de zorggroep de fijne kneepjes van het Meta platform. Het begin was de Meta Business Manager en alle ins en outs van contentplanning en statistieken. Met de basis onder de knie was het vervolg de advertentiewereld. We kijken terug op een geslaagde meta-morfose!

Klantverhalen

De NTD zorgt voor z’n patiënten,
KRB zorgt voor de NTD.

Hugo Stoevelaar – De Nationale Trombose Dienst

Logo outline element_blauw