Klantcase.
KRB spreekkamer
Commerciverse

Branding met een knipoog

Voor hulp bij commerciële vraagstukken is Commerciverse aan zet. Als recent opgericht bedrijf willen eigenaars Daniel en André hun onderscheidende visie en waarden in de markt kenbaar maken. De creatieve kracht van KRB werd aangeboord voor het ontwikkelen van het logo, de huisstijl en een splinternieuwe website.

De uitdaging

Commerciverse richt zich op de commerciële driehoek van sales, marketing en finance. De eigenaars willen dat de website ondernemers als het ware met open armen verwelkomt. Het moet hun mens- en resultaatgerichte aanpak 'ademen'.

De oplossing

Tijdens het onderzoek naar de markt ontdekte KRB dat veel commerciële en financiële dienstverleners een gebrek aan persoonlijke touch hadden. Dit inzicht leidde tot keuzes die de Commerciverse-huisstijl en website onderscheidend maakten. De focus lag op het ontwikkelen van een huisstijl die zakelijkheid combineert met verbindende elementen, zoals ronde vormen. Het kleurgebruik is een knipoog naar Daniels eerdere werkervaring in de internationale sierteeltketen. Het statement van hun positionering wordt onderstreept met de heldere en kleurrijke foto's met veel enthousiaste gezichten erop.

De website is sinds oktober 2023 live. De positieve feedback is een fijne bevestiging van de geslaagde samenwerking tussen Commerciverse en KRB.
Corporate identity Conceptontwikkeling Wordpress Herkenbare middelen
KRB spreekkamer
KRB spreekkamer
KRB spreekkamer