Klantcase.
KRB spreekkamer
Xibis B.V.

Een mensgerichte website voor een mensgericht bedrijf

De uitdaging

Groeien en verjongen als bedrijf: dit vraagt om terug te gaan naar de kern. Wie ben je als bedrijf en hoe straal je dit uit naar buiten toe. Wat als blijkt dat je als bedrijf nog meer te bieden hebt dan dat je uitstraalt? Dit vraagt dat het nodig is om dit te stroomlijnen. Een uitdaging die perfect bij KRB past. We grepen het met beide handen aan en er ontstond een mooie samenwerking.
Wanneer je de website van Xibis bekeek, zag je een website gericht op automatisering. Wanneer je over de vloer kwam bij Xibis, zag je een mensgerichte organisatie. De personen en bedrijven achter de automatisering bleken de key in de business. En dat was écht merkbaar in het persoonlijke en warme contact met het bedrijf. De uitstraling van de website, bleek niet overeen te komen met de werkelijkheid op de werkvloer. Zonde! Hier gingen we samen mee aan de slag.
Wat vooral indruk op ons maakte, waren de creatieve ideeën die KRB Communicatie aandroeg. Ze wisten onze visie perfect te vertalen naar een visuele identiteit die niet alleen mooi is, maar ook krachtig communiceert. Het jonge team straalt energie uit en denkt continu met je mee, wat zorgde voor een frisse en eigentijdse aanpak. De combinatie van hun creativiteit en professionaliteit maakte het hele proces niet alleen soepel, maar ook leuk om doorheen te gaan. KRB Communicatie is duidelijk een bureau dat helemaal bij de tijd is.
Nellie Lodders - Xibis

De oplossing

Samen bleek de sleutel tot succes. Als externe marketingafdeling mochten we aan het werk voor Xibis. We begonnen met de ontwikkeling van een nieuwe website, nadat we de merkidentiteit van Xibis helder in kaart hadden gebracht. Tijdens het proces bleek de behoefte naar deze profilering groot. Gelijk mochten we aan de slag met de uitwerking ervan in verdere middelen, zoals een beursstand, brochure en visitekaartjes. Ook mochten we een salestraining verzorgen. Het goede nieuws? Onze samenwerking stopt hier niet. Sterker nog, dit was nog maar het begin. De aankomende periode gaan we samen aan de slag om de verdere marketing en communicatie op te pakken, door middel van verdere doorvoering van de huisstijl, maar ook doelgroepsegmentatie, gevolgd door leadgeneratie door middel van campagnes, en zelfs employer branding. Er liggen nog verschillende mooie uitdagingen!
KRB spreekkamer
KRB spreekkamer