Klantcase.
KRB spreekkamer
Broekhuis Mode

Volledig ontzorgen

Midden in het centrum van Barneveld en Putten zit Broekhuis Mode. Een modewinkel waarbij gastvrijheid, kundig advies en beleving centraal staan. Elk seizoen komt hier een nieuwe collectie in de winkels te hangen. KRB zorgt er voor dat hun klanten op verschillende momenten in het seizoen geïnformeerd en op de hoogte blijven.

De uitdaging

Broekhuis Mode wilde graag meer bekendheid en aandacht rondom de belangrijkste momenten voor hun bedrijf: tweemaal per jaar de opening van het nieuwe modeseizoen en alle andere actieperiodes.
KRB denkt mee in alle facetten: voor de huisstijl, de website, onze jubileumcampagne en nog veel meer. Wij werken al jarenlang heel prettig met ze samen. Het persoonlijke, directe contact vind ik heel prettig, betrokken, maar ze pushen nooit. KRB is een goed bedrijf.
Jeroen Bakker - Broekhuis Mode

De oplossing

Gericht op meer bekendheid rondom belangrijke momenten, heeft KRB gekozen voor een seizoenscampagne. Oorspronkelijk werden vooral postaal cadeaucheques met gespaarde punten gedeeld. Inmiddels verzorgt KRB dit voornamelijk online, via een e-mailing voorzien van een persoonsgebonden QR-code. Daarnaast wordt rondom acties, zoals de Sale en Vroege Vogelactie, extra promotiemateriaal ingezet, zoals content op social media en de website. Afgelopen jaar bestond Broekhuis Mode 125 jaar. KRB heeft daarvoor naast een speciaal jubileumlogo ook een landingspagina ontworpen. Verder waren er verschillende feestelijke acties gepland door het hele jaar.

Het allerbelangrijkste is dat KRB Broekhuis Mode volledig ontzorgt, als externe marketingafdeling. Op deze manier doet KRB waar ze goed in is, en kan Broekhuis Mode al haar aandacht geven aan het modevak.
Drukwerk Social media Grafische vormgeving Online en offline Herkenbare middelen Corporate identity
KRB spreekkamer
KRB spreekkamer
KRB spreekkamer